![]() | ![]() |
- programy BASIC (0)
- dane lub kod maszynowy (3)
- tablice tekstowe (2)
- tablice numeryczne (1)
Program w BASIC-u:
Bajt 0: #00
Bajt 1 i 2: numer linii startu (0 = brak startu)
Bajt 3 i 4: długość bloku danych
Bajt 5 i 6: początek obszaru zmiennych
Tablica danych numerycznych:
Bajt 0: #01
Bajt 1 i 2: długość bloku danych
Bajt 3 i 4: (nazwa zmiennej?)
Tablica danych alfanumerycznych:
Bajt 0: #02
Bajt 1 i 2: długość bloku danych
Bajt 3 i 4: (nazwa zmiennej?)
Blok danych (CODE):
Bajt 0: #03
Bajt 1 i 2: długość bloku danych
Bajt 3 i 4: adres startu
Zapoznaj się też z opisem nagłówka pliku na Microdrive i na taśmie.